Pages

2006年10月30日 星期一

今日用了好多$$!!

星期六同妹妹仔,伴娘,我阿媽去選衫!選到成6:00pm之後同伴娘+伴娘男友去左元氣壽司食野~
星期日我男友去做伴郎,我就成7:30pm倒先到.見到佢個friend結婚我都鄧佢地開心
食到成11:00pm就回家,而我男友就留在酒樓幫佢個friend手!(好快又到我啦~)
今日去左屯門睇傢私(之前上網見有人做過話好,今日就行去八下啦)
同佢傾想要D乜野款,之後個職員即場畫圖比我地!又見佢display傢私d木都好硬正!
而價錢都係我地心目中的價(個2門衣柜$1500 , 床+床頭柜+電腦桌$4880)同佢講價之後減左$80
即total $6300 (因我同男友都唔識講價) 但如果是做出來好的話都值的!
星期日約左師父去男友家度尺!
之後就向吉之島進發....去到吉之島見到有床上用品展銷!
嘩!!!仲見到我最鍾意的"羊咩咩"床上用品添(雙人折左$499)立即買左!!
之後再問D職員有無"龍鳳套裝",雙人折左$799仲送左2個"咕0臣"比我地跪地下用.
我男友之後又好少有地叫佢計平D之後龍鳳套裝比了95折
Total 折左$499 + $759 = $1258
今日用了好多$$!!.........之後要日日帶飯先得啦!!









2006年10月28日 星期六

哈佬喂!!

星期五去了海洋公園的"哈佬喂"!放工後去到海洋公園已經成7:30pm,在門口見到有好多野買!
我都唔執輸買左個魔鬼頭飾戴下先. 嘩!!一入去就已經見到好多"鬼"在嚇人!
(好驚呀~~有我最驚的電鋸人呀!.....走呀~~~)
之後我地就匆去"幽靈焚化場"排隊(排緊隊時都有D驚.仲成日都不時聽到D人在尖叫)
再去"猛鬼衙門" (我覺得唔恐怖!) 之後再穿過"勾魂叢林"(是一條小路來的,但有好多鬼走出來嚇人)坐纜車!
之後,去了玩左2次"滑浪飛船" (成身濕晒!) 又玩左1次越壙飛車(當然我無玩啦)
E~成11:00pm先至肚餓去麥記買包食!
食完行去玩"血獄地府" (我行前面其餘的朋友在後面,佢地失驚無神比鬼嚇就匆上前,比佢地嚇親)
仲有3個鬼屋未玩喎!但好可惜唔夠時間玩啦!(已經11:40pm)
行返去"魔盜之路"上左去睇完水母館再坐纜車走!
入到去D"鬼"成日都從後面走出來嚇你!!而佢地見你驚仲跟住你來嚇(我男友有個女同事成日比D鬼跟住!)
最好笑是入到鬼屋,個2個女仔成日驚到唔行而我同男友就成日"吹"佢地: 行啦!!行啦!!
有D人驚到要男友拉住佢行入鬼屋,見到都覺得好好笑!!
12:00pm走啦!都有2:00am先返到屋企!!(我都要去訓覺,明日仲要去試衫)
總括來講都好好玩(但我唔覺得好驚!我好大膽嫁!)而且氣氛好好!!




2006年10月15日 星期日

新天地

剛剛在新天地取左相啦!!但因我只影coupon無相底,現只用數碼相機影返
張相出來,所以d相的質素"麻麻地"!! 
當然我男友都是覺得台灣d相靚D啦!!

之後去左法國婚紗睇個friend選婚紗,晚裝!!再去IT買米奇老鼠袋袋

http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/yyuenangela/album?.dir=/594cscd&.src=ph&.tok=phfOLqFBOLZ_EH16




2006年10月8日 星期日

番禺之旅



7-8/10/2006去了番禺旅行~~

剛剛由番禺返來啦!!等我報告下去了邊先:
7/10/2006 水鄉一條街,碧桃園蜜蜂王國,香江野生動物園,回酒店(間酒店好靚嫁)
8/10/2006 華南Mall 歡樂天地(自費),桑果生態園,杏福樓
之前報團是報去香江野生動物園,點之上到車是話去長隆歡樂世界
(原來在報團時個旅行社職員報錯左另一個團,而個團個行程全部一樣的,
只是一個去長隆歡樂世界,另一個去香江野生動物園)
Anthony個D同事立即同個導遊講,好在個導遊幫我地轉返去香江野生動物園
個行程都比較舒服!!但食左好多野呀!點算好呀!!
等我post少少相比你們睇睇啦!(我們住的酒店同動物園)
其他相請到相簿睇呀 !!

http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/yyuenangela/album?.dir=54f9scd&.src=ph&store=&prodid=&.done=http%3a//hk.pg.photos.yahoo.com/ph/yyuenangela/my_photos





2006年10月1日 星期日

昨日食完餃子宴,勁飽!


昨日去到荃灣之後去上了個普通話課(因個course包左20堂的興趣班free的)
讀完普通話,再去左探新公司係邊!!在英皇娛樂廣場行去都要成15分鐘!(都幾遠吓!)
等到Anthony收工,點知佢由完朗坐巴士去荃灣前面撞左車喎!等左佢成個鍾先到
之後去食餃子宴,勁飽!