Pages

2014年3月25日 星期二

探索科學 魔法之旅 @ 香港科學園

香港科學園是一個以高科技及應用科技為主題的研究基地。
除左辦公室外原來亦是假日好去處。
 科學園仲周不時舉辦一d特別既假日活動。
活動除左適合一家大細外,小朋友亦可透過活動認識更多不同既新事物。

先講科學園一向都有既活動先啦:「科學探索行」
園內設有不同展覽館。
包括:綠環館、物聯網中心、高錕教授:光纖通訊之父展覽廳及科技寰宇。

我地今次去左比較啱6-12歲小朋友既科技寰宇 -奇趣館到參觀

導賞員先以深入淺出的方式介紹場內各項展品及技術背後的概念,
介紹完小朋友就即刻四散試玩。

場內設有多個生動有趣的互動遊戲

貓貓耳: 原來係探測情緒。
導賞員姐姐話anson好開心喎,因為anson帶上後隻貓耳係咁郁

睇落係咪好好玩呢?今次我地以輕鬆互動的形式探索科學,體驗箇中樂趣。
小朋友有無增加到科學知識?我就唔知,只知道佢地玩到唔捨得走囉!

原來「科學探索行」平時都開放比公眾參觀,費用全免,預約參加就得嫁啦~
仲好多學校都會安排學生去參觀添!
預約參觀


今次同ANSON去科學園既「科學探索行」玩之外,我地仲去左睇魔術表演。
由3月16日開始至4月21日,逢星期日及公眾假期,
香港科學園舉辦名為「探索科學‧魔法之旅」的活動

活動節目非常豐富~

費用﹕每位港幣$20 包魔術表演+魔術攤位遊戲
(估唔到咁快所有場次既飛已經SOLD OUT)


場內設有魔術遊戲攤位

活動邀請了本地實力派魔術師,在金蛋裡表演魔術,欣賞一連串有關科學的精彩魔術


睇完魔術表演仲有百變氣球派發

我地仲參與左魔幻科學工作坊,
魔術師仲即場拆解魔術背後科學原理,ANSON仲學做小小魔術師!

除左小朋友玩得開心


大朋友都玩得好投入...

學完魔術再出室外有Anson至愛既奇妙彈彈床
(唔洗飛嫁,排隊就玩得)


仲有大型氣球魔法陣,魔術道具大賣町,巨型魔術師園區捉迷藏等等。
不過我地都唔夠時間玩唔晒呀,下次有機會一定再去玩過~


香港科學園成日都會舉辦不同活動嫁,記得留意啦!


高脂物體 Facebookhttps://www.facebook.com/ansonyalison
Sina Blogangelayanson.mysinablog.com/index.php

沒有留言:

張貼留言